Isnin, 17 Januari 2011

ku bahagia

hari ni hari lahir aku yang ke...hee...dah tua dah. dah lebih 30 tahun tapi tetap rasa macam masih si manis 17 gitu. hmm...pertambahan usia sepatutnya makin mematangkan diri tapi kadang-kadang ada hal yang merencatkan kematangan maka jadilah aku macam si manis 17 tadi. pada rupa sahaja ya, bukan pada jiwa. alhamdulillah..aku tidaklah ada apa-apa yang merencatkan akal fikiran seperti yang dikata tadi. tak ada pun...saja ja taip... tambahkan panjang entri ni..


sebetulnya hari ni aku sangat bahagia, aku rasa hidupku sudah lengkap dengan adanya seorang suami di sisi (walaupun masih kurang satu iaitu anak, tapi aku punya ramai anak saudara dan anak-anak kucing yang ada di rumah cukup membuatkan hati aku gembira -nanti-nanti adalah rezeki kan....Allah Maha Mengetahui). sebelum tidur semalam aku sudah mendapat ucapan dari suamiku dan pagi tadi sebelum dia berangkat ke KL, dia memberi kejutan kepadaku. dihadiahi aku buku bertajuk MEREDAH TAKDIR (gambar atas-aku belum sempat menjenguk apatah lagi membacanya) dan kad. terharunya rasa...jatuh juga airmata keharuan ni. huhu....terima kasih suamiku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan