Jumaat, 17 Jun 2011

kecantikan tu satu pakej

siti nurhaliza tu cantik kan? aku pun suka. dahla cantik, suara sedap, menjaga pula adab. tak macam sesetengah orang yang harap muka cantik, akhlak dan tutur kata hancur. lagi hancur kalau muka dah la kurang, akhlak dan tutur kata lagila tak ada langsung. wayang saja yang lebih. kan teruk tu. hmm....tambah burukkan diri lagi adalah kalau gelak pun mengilai-ngilai. agaknya kalau ada pontianak ke jin setan ke, makhluk tu pun takut nak dekat. hee..ada saja aku hari ni kan? yala, pagi ni hati aku terbakar. dah lepas dalam FB tadi tapi masih ada lagi api kepanasan dalam ni yang menyebabkan aku rasa macam tak boleh nak sambung kerja kalau tak sejukkan. tak maula semangat yang berkobar-kobar tadi terbonsai oleh si bonsai tu. hmm...dahla. nanti aku pun sama dengan dia (dah sama jugala sikit kan?) ok, ok, tarik nafas dalam dalam..tahannnnnnnnnn (1 2 3 4 .........10) lepas. huh..lega rasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan