Rabu, 4 Mei 2011

setiap yang berlaku adalah pengalaman

hari mula bekerja aku belum diberikan apa-apa tugas cuma diperli bos yang lalu belakang tapi aku tak perasan sebab khusyuk sangat periksa kertas. sehari dok ralit tapi dapat semak enam saja kertas.

hari ni juga aku diperkenalkan dengan seorang pelanggan yang meminta aku buatkan jurnal untuk dia. dia pengurus yang sedang menyambung sarjana di sini. hajatnya nak dapatkan dua jurnal daripada tesisnya tapi tesisnya belum ditulis. mujur juga aku pernah dapat kerja menulis sebelum ni. boleh jugala kata aku ni penulis hantu. hehe...maka, pengalamanlah yang mengajar aku bagaimana nak menghadapi pelanggan aku yang seorang ni. alhamdulillah....semua berjalan lancar. semoga aku dapat melaksanakan amanah ni dengan baik. amin....

hari ni aku masih menanti tugas yang bakal di beri dan sementara menanti tugasan, aku teruskan dengan semakan kertas peperiksaan.

o ya, kerja semakan yang satu lagi tu makin berkembang. alhamdulillah...semoga diberkati rezeki-rezekiku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan