Selasa, 3 Mei 2011

majlis ilmu

lama juga aku tidak menghadirkan diri ke majlis ilmu. dulu (lama dulula..) rajin juga setiap petang melangkah ke MSI untuk mendengar tazkirah dan mendapatkan ilmu baru. sekarang, banyak sungguh laghanya. o ya, semalam kami (aku dan suami) ke PG untuk menyertai majlis ilmu yang disampaikan oleh Ustaz Kazim. Ustaz ni memang aku suka sungguh dengar isi ceramah dia. sentiasa ja aku downloadkan ceramah-ceramah dia dari sini. Nak dijadikan cerita, ada pula kumpulan nasyid yang aku suka (In Team), waahhhh...memang seronok sangatla aku. Rezeki untuk tengok ustaz dan group tu secara langsung dari dekat pula. harap-harap dapat lagi peluang macam ni. Amin...


OOOOO...hari ni hari pertama aku bertugas sebagai pembantu penyelidik di UTM setelah hampir dua tahun aku bekerja sendiri. Kalau nak ikutkan hati, memangla seronok bekerja sendiri tapi buat masa sekarang aku tak boleh pentingkan diri. Ada yang menggantung harapan pada aku. Insyaallah, akan aku cuba bekerja seikhlas mungkin supaya rezeki yang aku dapat ni lebih berkat dan dapat membahagiakan mereka. Amin...
pelabur (semangat dan ...)

penyebab untuk terus gigih bekerja dan berusaha

2 ulasan:

  1. mak ai...dah berapa lama aku dok investigate baru tau onda tu hang....hihihihihihihi....seb bek hang bok gambar baru aku cam.... :)

    BalasPadam
  2. heee...ingatkan dah tau sebab dok komen slalu. yala...segan nak tunjuk muka...manis sangat. jangan marah na...heee....onda tu sebab bos lama aku dulu suka ja panggil dengan nama tu.

    BalasPadam