Jumaat, 27 April 2012

tentang hati lagi

Semalam aku dah cakap tentang hati. Hari ni rasa nak cakap tentang hati lagi. Kenapa? Sunyi ka? Tak kot....dah banyak kasih sayang yang aku dapat selama ni. Aku sangat bersyukur. Kalau semalam aku katakan aku tahu kelemahan hati aku. Semalam juga tiba-tiba saja aku termimpikan seseorang. Bukan cinta hatiku cuma orang yang pernah aku kenal suatu ketika dulu. Dia hadir dalam mimpi tapi aku tak ingat dia pun. He...pernah dengar orang kata kalau kita mimpikan seseorang tu, maknanya dia rindukan kita. Ye ke? Ke...aku yang lebih-lebih dok ingat kat dia? Tak mungkin..dengan tuntutan tugas yang menimbun, dan tuntutan kerja sambilan yang hampir tamat tempoh ni, aku tak sempat nak fikirkan sesiapa. Aku cuma fikirkan mereka yang terdekat dengan aku saja: cinta hatila, sapa lagi... selain tu....dak piah, mak dengan ayah sudah semestinyala, hee...tak apala, nak perasan jugala kata dia dok rindu aku. dia siapa?  Dia la....hee....gatal. Kalau penyakit gatal macam ni ada ubat, mesti ramai yang akan mendapatkannya kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan