Selasa, 1 Mac 2011

merajuk

semalam aku mendapat mesej daripada seorang kawan yang bertanyakan tentang kehilangan diri. dah lama aku menyepi. lama juga aku tak berkunjung ke sana. katanya lagi, ada kawan yang kata aku merajuk. betulkah itu? hahaha, ketawa saja aku dengan mesejnya. hahaha juga aku membalas. ya benar, rajukku sukar nak sembuh walau aku tidaklah menyimpan dendam. aku dah maafkan orang yang menyebabkan aku merajuk cuma aku tak mampu nak menjejakkan kaki ke tempat itu lagi. sebolehnya kau elakkan dari bertembung dengannya. sebolehnya aku elakkan dari bercakap atau mendengar namanya. aku benar-benar makan hati. aku betul-betul mahu jauhkan diri. maafkan aku kawan, belum masanya kita berjumpa. tunggulah rajukku reda, insyallah, tidaklah lama, cuma ianya memerlukan masa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan