Selasa, 15 Mac 2011

???

haa...nampak tak tanda soal yang besar warna kuning tu? kalau tak nampak tak taula kan... mm...sebenarnya aku tengah mengalami satu kecelaruan minda yang hampir kritikal. sebab tu la letak kuning...macam lampu isyarat. kuning sebelum berhenti, maknanya samada kita pecut atau bersedia untuk berhenti atau ada jugak yang kecut tu, berhenti ja terus, kan? cuma dalam kes ni, aku takla bermaksud nak pecut atau apa, cuma saja la kan, kalau merah tu slalu orang samakan dengan bahaya. kecualilah bahan radioaktif yang ada simbol bulat kuning tiga tu... haii..meraban saja. apala aku nak tulis sebenarnya adalah, sekarang aku sangat memerlukan bantuan kawan-kawan dan orang terdekat yang kenal dan tahu aku. bantuan dari segi apa? DOA sajala...bukan bantuan duit pun...cukuplah sekadar mendoakan aku. doakanlah ya, agar aku sentiasa di bawah lindunganNya, sentiasa tenang jiwa dan raga, dimudahkan segala urusan dan murah rezki. amin....sama-samala ya.

kala ni,kehadiran manusia kecil tu sangat diharapkan. sesekali redha tu berubah jadi pasrah. bila agaknya diri ini benar-benar mampu untuk berlapang dada dalam menghadapi dugaan yang sekecil ini yang kalau nak dibandingkan dengan sesetengah kawan-kawan yang lain, ternyata aku sepatutnya bersyukur dengan anugerahNya yang lain. Allah, maafkanlah hambaMu ini yang sering menzalimi diriku sendiri...

4 ulasan:

  1. Sentiasa memberi doa untuk adik beradik dan emak ayah dan seluruh kaum muslim

    BalasPadam
  2. usaha lagi...jom usaha...aku pon lom berjaya lagi...misi lom tercapai....usaha lagi jom...jom...jom.... :)

    BalasPadam
  3. hehe...jom jom...memang dok pulun kedah kelantan pulun pon...tula kan, belum rezki...

    BalasPadam