Rabu, 15 Ogos 2012

sahur

Masuk hari ni dah dua hari kami tak bersahur. Hee..minta maafla abang ya, isterimu ni mengantuk sangat, tak sedar bunyi jam yang dikunci. Kalau semalam rasanya boleh lagila dimaafkan kot sebab aku menjahit sampai pagi, pulun saat-saat akhir nak siapkan baju raya aku dan dia, baju mak belum potong lagi. Huhu....mesti dia dok tunggu kat sana nak pakai baju yang dah lama dia minta tu...bukan tak mau buat mak, tapi malas sungguh nak ngadap kain dan potong baju kat tengah rumah tu.. satgi aku mula menjahit, aku lupa dunia dah..habih ruang tamu tu jadi port aku. berselerak sampai encik suami baring, bangun penuh benang kat badan. Heee.....sebab tu tunggu masuk rumah baru..sekurang-kurangnya ada bilik menjahit untuk aku. nak semak pun kat dalam bilik tu saja. Alasan... alasan ja kan? Kalau dah malas tu, memang APTB laaa...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan